اطلاعیه
شیمی فیزیک پایه علم شیمی

با سلام خدمت دانشجویان عزیز گروه مکانیک

متاسفانه امکان برگزاری مجدد امتحان میانترم وجود ندارد.

کلا از نمرات میانترم راضی بودم, به همین دلیل برای پایان ترم از جریمه صرف نظر میکنم و فصول ۱۵ و ۲۰ برای امتحان کافیست.

دانشجویانی که در میانترم کمتر از نصف نمره را کسب نموده به هوش باشند.

با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان

موسوی نیک



نظرات شما عزیزان:

علی بیاتی
ساعت4:50---2 تير 1394
سلام استاد خسته نباشید امیدوارم خوب باشین من دانشجوی گروه معدن ورودی 92 هستم باشما تو نیمسال 921 شیمی داشتم.یه تشکر به شما بدهکارم یه دنیا ممنون بابت نمره ای که دادین،با وجود اینکه من هیچ کدوم از کلاس جبرانی هارو نیومدم ولی لطف کردین و به من نمره قبولی دادین واقعا دلم برای کلاستون تنگ شده.....همیشه موفق باشین استاد.
پاسخ:سلام آقای بیاتی. من هرگز نمره الکی به کسی نمیدم حتما شایسته قبولی بودید. موفق باشید همیشه.


مجید سخاوت
ساعت13:05---5 خرداد 1394
سلام استاد
حضور غیاب هم نمره داره؟
من خدمتتون حضوری هم گفتم من ورودی 92 هستم و متاسفانه درس شیمی عمومی طبق بچه های ورودی 93 تنظیم شده بود و با درس های من تداخل داشت از طرفی من هر جلسه ای رو که تونستم اومدم تقریبا بیشتر جلسه های 8 صبح رو امدم .ممنون میشم وضعیت منو مدنظر داشته باشین.
سپاس
پاسخ:سلام آقای سخاوت. حضور در کلاس نمره نداره ولی قطعا حضور فعال در کلاس باعث دید مثبت استاد به دانشجو خواهد بود. دانشجویانی که مشکلی مشابه شما رو داشتن مد نظر دارم. موفق باشید


دانشجو
ساعت18:14---18 ارديبهشت 1394
سلام . استاد میانترم چند نمره بود ؟
پاسخ: هنوز دقیق معلوم نیست. انشاا... در قیاس با نمرات پایان ترم بارم بندی میشود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 15 / 2 / 1394برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک