اطلاعیه
شیمی فیزیک پایه علم شیمی

نمرات شیمی عمومی (دانشکده منابع طبیعی) در سایت دانشگاه ثبت نهایی شد.

موفق باشید.



نظرات شما عزیزان:

morteza yousefi
ساعت1:25---20 اسفند 1393
سلام استاد...خوبید؟استاد ترمی که با شما واحد نداریم ترم نیس که..دیگه دانشگاه ملایر نیستین؟؟؟
پاسخ: سلام آقای یوسفی عزیز. خوبین؟! دوستان همگی خوب هستن؟ شما لطف دارید. چرا هستم ولی این ترم کم کلاس گرفتم و کلاسهام توو دانشکده معماریه. شاد باشید و پاینده.


.
ساعت11:59---4 بهمن 1393
سلام/استاد شما که به مراقب هم گقته بودید من با خودم تقلب آوردم و مراقب هم نگاه برگه ام هم کرد و تقلب از من هم ندید و به شما هم گفت که تقلبی از من پیدا نکرده و من این موضوع رو فهمیدم ولی تا الان چیزی به شما در این مورد اینکه به مراقب هم گفتید نگفتم چون برام مهم نیست که شما چرا این فکرو میکنید شما کلا" با ما چپ هستید این رو زمانی فهمیدم که یه منفی در کنار غایبی گذاشته بودید/باز هم ازتون دلخور نمیشم چون شما استاد مایید و بهتون احترام میزارم حتی اگه دهها منفی بهم بدید چون یاد گرفتم هیچ وقت به بزرگترم حتی اگه ناحق حرف زد بی احترامی نکنم. موفق باشید/
پاسخ: متاسفم که اینقدر روت زیاده!!! اگه تقلبت رو همون لحظه صورت جلسه میکردم حالا زبونت اینقدر دراز نبود. واقعا باعث خجالته!


.
ساعت18:17---3 بهمن 1393
سلام/ استاد خیلی استادها نمره 6 رو قبول میکردند و لی شما نمره قبولی ندادید بازم ازتون ممنونم
پاسخ: در هر صورت درس شما پاس نمیشد چون حتی ۶ نمره هم در مجموع نگرفته بودید.


.
ساعت18:13---3 بهمن 1393
سلام/استاد خوبید شما میخواستم یه موضوعی بهتون بگم
انگار سیستم و خدا نمیخواید که ما شیمی بیفتیم و فقط شما میخوایند شیمی پاس نشیم/چون شیمی رو جزو واحدهای پاس شده ثبت میکنه/ من هنوز خوشحالم که شیمی نیفتادم و خدا رو شکر میکنم که دلم رو شاد کرده/ راستی استاد ما شانس نداریم اگه شیمی 8 میشدیم نمره پاسی بهمون نمیدادید/
پاسخ: شما چون تقلب کرده بودید اگر ۹/۷۵ هم میشدید هرگز پاس نمیشدید.


آ.
ساعت12:23---3 بهمن 1393
sسلام/ استاد پس نمره کلاسی دو نمره داشت شما که میگفتید یک نمره داره نمره کلاسی/
پاسخ:سلام, دو نمره نداشت, چون کسانی که با نمره ۸ افتاده بودن را تصمیم گرفتم پاس کنم به همه ۲ نمره اضافه شد.


ف.ا
ساعت21:08---1 بهمن 1393
سلام استاد ی دنیا ازتون ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 1 / 11 / 1393برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک